Veckans bild 4

sunndet 21 jan

Blåsigt, 10-15 m/s och uppemot fem plusgrader. Jag börjar tvivla lite på min idé att ta en bild från denna plats varje vecka. Men en sådan trist vinter ser det likadant ut jämt.
Men jag tror att om jag väljer ut 10-15 bilder vi årets slut kan det bli ett varierat bildspel över ett år vid stranden. Så jag mal på och får en fin promenad varje gång jag är ute och plåtar.

2 svar to “Veckans bild 4”

  1. Carina, långt borta! Says:

    Nä du, inte skall du tvivla !!! Kolla dina bilder ordentligt skall du se hur olika de är än om det är tagit från samma ställe !!
    För att säga det med Roy Anderssons ord, plus lite till, ”Saliga är de som sätter sig” och tittar !!!

  2. Peter Says:

    Wow, första kommentaren på min lilla Sundsblogg. Och vilken härlig kommentar, Carina! Det kan vara lättare att ge sig tid att se om man startar ett litet projekt. Jag har sett bilder från någon som fotograferat samma träd året om. Det var fantastiskt.
    När barnen var små tog vi en bild varje födelsedag med tårtan och ljusen framför dem. Bilderna hängde på väggen ett bra tag och man kunde se hur de växte både i längd och personlighet.

Lämna en kommentar